TESTIMONI BENGKEL CEPAT BACA ANJURAN INSTITUT HBNG DAN FAKULTI PENDIDIKAN

Posted: March 10, 2015 in Uncategorized

“Secara jujurnya kursus ini sangat memberi kesan yang mendalam dan input yang mendalam serta sangat berkesan. Khususnya bagi saya guru Prasekolah untuk menambah baik teknik mengajar supaya kanak kanak cepat membaca dan meningkatkan kelancaran membaca sebelum ke tahun satu. Aktiviti yang dijalankan oleh fasi sangat baik, ia memberikan saya ideauntuk dilakukan di tadika saya. Seterusnya saya nak kongsi idea ini dengan rakan-rakan yang laindan seharusnya Kolej UNITI berkolaborasi dengan Kemas untuk menjayakan projek ini.”

Rozita

Pn Roszita Bt sukiman, Guru Kemas Kampung Baru

“Saya merasa sangat teruja dengan bengkel Cepat membaca untuk anak lelaki dan perempuan ini kerana teknik teknik baru yang diperkenalkan. Saya akan aplikasikannya di sekolah bagi meningkatkan keupayaan murid murid kuasai 3M. Aktiviti yang dijalankan sangat berkesan…”

NORAINI kAMAL

Pn Noraini Bt ahmad Kamal, Guru Kemas Taman Dato Hj Samad A

“Saya dapat banyak peningkatan ilmu dalam kaedah dan  teknik pengajaran supaya kanak-kanak cepat membaca. Sebelum ini, saya juga mengaplikasikan teknik fonetik, cuma melalui kursus ini, saya dapat tambahan aktiviti untukdilakukan kepada kanak-kanak di tadika saya. Saya mengucapkan tahniah kepada kolej UNITI kerana berjaya menghasilkan satu kursus yang sangat berkesan dan wajar diwar-warkan kepada guru-guru lain”

nurul nazirah

Nurul Nazirah, Guru Kemas Taman Desa Permai

Leave a Reply

